سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس 23 اولترا

s23 اولترا

این غول نمایشگر در چند ماه آینده رونمایی خواهد شد و شایعات زیادی در مورد S23 Ultra وجود دارد. هر ساله سامسونگ در آغاز سال جدید از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند و اطلاعات زیادی از این گوشی های پرچمدار قبل از مراسم رونمایی فاش می شود.

 

شایعات در مورد S23 Ultra

یکی از شایعاتی که امسال برای اولین بار در توییتر Technizo Concept در فضای مجازی منتشر شد، تصاویر گوشی های s23 ultra است که نشان از تمرکز ویژه سامسونگ بر روی دوربین های نسل بعدی دارد. امسال نیز مانند سال گذشته سامسونگ توجه ویژه ای به دوربین خود خواهد داشت و گفته می شود در آستانه رونمایی از لنز دوربین 200 مگاپیکسلی است. به نظر می رسد لنز دوربین اصلی سامسونگ حتی بزرگتر از آیفون 14 باشد.

طرحی که در این تصویر می بینید به احتمال زیاد طرح اصلی Galaxy S23 Ultra نیست. چنین طرح هایی که مدت ها قبل از مراسم رونمایی منتشر می شوند، اغلب کاربران از شرکت ها انتظار دارند که چنین دستگاه هایی را تولید و طراحی کنند و طراحی خود سامسونگ نباشند.

 

ابعاد و اندازه گلکسی اس 23 اولترا

به نظر می رسد اندازه گلکسی اس 23 اولترا حدود 0.1 یا 0.2 میلی متر بزرگتر از مدل قبلی خود یعنی اس 22 اولترا باشد.

طراحی ظاهری s23 ultra

در واقع شاید همه ما انتظار طراحی متفاوت و خارق‌العاده را از تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل داشته باشیم، اما شرکت‌ها کار خود را انجام می‌دهند و هر سال همان طراحی سال گذشته را دارند، اساساً می‌توان گفت که این شرکت خلاق است، تولیدکنندگان تلفن همراه رفته‌اند.

مشخصات فنی s23 ultra

اگرچه شرکت‌ها می‌توانند تغییرات زیادی در ظاهر خود ایجاد کنند، اما این کار را نمی‌کنند، اما در بخش پیشینه فنی، می‌توان گفت که آنقدر بالغ هستند که فقط سعی کنند سخت‌افزار یا دوربین خود را ارتقا دهند.

 

انتظار می رود S23 Ultra از چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 استفاده کند.

 

دوربین های تلفن همراه که به حداکثر رسیده اند و شاید تعدادی ویژگی کوچک به آن ها اضافه کرده اند، به عنوان مثال سال گذشته سامسونگ زوم 100 برابری خود را معرفی کرد که به کاربران خود این امکان را می داد که به راحتی از ماه در شب عکس بگیرند. 100 برابر زوم، که 50 برابر زوم اپتیکال بود.

واقعاً جایی برای رشد در بخش سخت‌افزار وجود ندارد و تلفن‌ها اکنون می‌توانند سنگین‌ترین بازی‌ها را اجرا کنند و گوشی‌ها در صورت استفاده طولانی مدت دچار تاخیر و باگ نمی‌شوند.

 

نمایشگر S23 Ultra

مانند گلکسی زد فولد 4، نمایشگر اس 23 اولترا نیز احتمالاً نمایشگر OLED نسل دوازدهم خواهد بود.

 

با یک خودکار

پس از عرضه s22 ultra با قلم، انتظار می رود s23 ultra نیز با قلم عرضه شود.

باتری S23 Ultra

گفته می شود S23 Ultra دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

 

S23 و S23 Plus

انتظار می‌رود این دو نسخه تفاوت چندانی با سال گذشته نداشته باشند و فقط کمی ارتقاء پردازنده گرافیکی و شاید تغییرات جزئی در بخش دوربین داشته باشند.

 

همه این موارد شایعه و گمانه زنی است که در فضای مجازی منتشر شده است و شاید سامسونگ بتواند خلاف همه این موارد را ثابت کند.

با این حال مدت زمان زیادی تا مراسم رونمایی s23 ultra مانده است ، اگر همانند پارسال باشد تا دو روز قبل از مراسم رونمایی تمامی اطلاعات گوشی ها لو می رود .

پس باید منتظر ماند و دید سامسونگ برای رقابت با غول فناوری ینی اپل چه برنامه هایی خواهد داشت .

مراسم رونمایی سامسونگ از محصولات جدید خود به احتمال زیاد اوایل سال جدید میلادی برگذاری خواهد شد .

تا چند ماه آینده قبل از ورود سامسونگ اس 23 اولترا به کشور قطعا اولین وارد کننده لوازم جانبی سامسونگ کالانه خواهد بود .

منبع : مقاله اس 23 اولترا در ویرگول


English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal