سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب بهترین قاب گوشی

انتخاب بهترین قاب گوشی

یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران پس از خرید گوشی تلفن همراه خود انتخاب بهترین لوازم جانبی موبایل می باشد .

اکثر افراد لوازم جانبی را برای محافظت از تلفن همراه خود انتخاب می کنند ، بسیاری بر این باورند که استفاده از تلفن همراه بدون قاب و گلس تجربه ی لذت بخش تری به آنها القا می کند زیرا طراحان تلفن همراه قطعا گوشی ها را به بهترین شکل طراحی می کنند و از بروز ترین متد های طراحی استفاده می کنند تا نظر مخاطب را به خود جلب کنند .

علاوه بر این خود شما هنگام خرید گوشی تلفن همراه قبل از هرچیزی به طراحی ظاهری آن توجه می کنید و سپس اقدام به خرید تلفن همراه خود می کنید .

بعد از خرید گوشی با توجه به هزینه های گزافی که ممکن است از یک سهل انگاری برای شما رقم بخورد اولین اقدامی که می کنید خرید لوازم جانبی محافظتی گوشی تلفن همراه می باشد و در ابتدا به سراغ خرید قاب و گلس گوشی خواهید رفت

در انتخاب گلس زیاد سلیقه ی شما دخیل نمی باشد چون اثر گلس ها یک شکل می باشند و تنها باید به فکر خرید یک گلس مقاوم باشید .

اما برای خرید قاب گوشی انتخاب های بسیاری بر سر راه شما وجود دارد .

شرکت های تولید کننده قاب گوشی معمولا به سه مدل قاب های خود را طراحی می کنند ، طراحی صرفا برای زیبایی ، طراحی صرفا برای مقاومت و محافظت گوشی ازضربه ها ، طراحی هم ظاهری هم مقاومتی.

دسته سوم بسیار کمتر تولید شده و مخصوص گوشی های خاص و پرچمدار هر شرکت می باشد .

قاب گوشی از لحاظ جنس ساخت به چند دسته تقسیم می شود که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم :

قاب های پارچه ای :

قاب های پارچه ای از طرح ها و نقش های مختلفی طراحی شده اند که قطعا با سلیقه شما سازگار خواهند بود ، این قاب ها از نظر طراحی ظاهری قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد اما از لحاظ مقاومت در برابر ضربه انتخاب های بهتری خواهید داشت و این قاب ها گوشی شما را از خط و خش در امان می گذارد .

قاب ژله ای :

این نوع از قاب ها از جنس پلاستیک پلی مری ساخته شده که بسیار نرم و با دوام می باشد و استفاده از آن حس خوبی به شما منتقل می کند .

قاب های ژله ای جز پرطرفدار ترین قاب ها درمیان انواع مختلف قاب های گوشی می باشد این قاب ها معمولا بی رنگ بوده و برای نمایش ظاهر خود گوشی شما طراحی شده است ، برخی زیاد علاقه ای به استفاده از قاب گوشی ندارند و دوست دارند طراحی ظاهری خود گوشی را همواره مشاهده کنند ، این نوع از قاب ها برای این افراد بسیار مناسب می باشد .

قاب سیلیکونی :

این نوع از قاب ها جز پرطرفدار ترین و پر فروش ترین قاب ها می باشد .

خاصیت این قاب های ضد تعریق بودن آن می باشد که برای افرادی که گوشی در دستشان عرق می کند بسیار مناسب می باشد .

این قاب ها همچنین در انوع مختلف رنگی تولید می شود و هر نوع سلیقه ای را مجذوب خود می کند

قاب گوشی سیلیکونی بسیار با دوام می باشد و گوشی را از ضربه ها و آسیب های احتمالی محافظت می کند .

قاب چرمی :

این نوع از قاب ها با چرم طراحی شده اند و بیشتر سلیقه ی افراد قدیمی و نوستالژی را هدف گرفته اند ، طراحی خاص این نوع قاب ها سلیقه های افراد خاصی را در بر می گرد ، البته این نوع از قاب ها مقاومت بسیاری در برابر ضربه و آسیب های احتمالی دارد .

انواع قاب گوشی

کیف و کاور گوشی های مختلف در اندازه، فرم و با قابلیت‌های متفاوتی به بازار ارائه شده‌اند. برخی از انواع قاب موبایل تنها برای زیبایی هستند، در حالی که برخی دیگر بیشترین میزان محافظت از گوشی را در برابر ضربه‌های مکانیکی ارائه می‌کنند. در اینجا به دسته‌های عمده قاب و کاور گوشی بسته به عملکرد و نوع طراحی آن‌ها اشاره می‌کنیم.

منبع : فروشگاه لوازم جانبی کالانه


English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal